Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

Search

Author Interview Part 2 GreekGirlsCan

Γεια σας! Ονομάζομαι Μαρία Νικολοπούλου και είμαι η δημιουργός της καμπάνιας Greek Girls Can. 

Θα ήθελα και πάλι να σας ευχαριστήσω όλους πολύ για τις ερωτήσεις που μου στείλετε όταν ανακοίνωσα ότι θα κάνω την συνέντευξη. 
Όπως ανέφερα στην προηγούμενη συνέντευξη Author Interview Part 1 εχω χωρίσει το post σε δύο μέρη part 1 και part 2 καθώς οι ερωτήσεις ήταν πάρα πολλές.

Αυτό λοιπόν ειναι το Part 2 και εδώ θα βρείτε όλες τις απαντήσεις σχετικά με τις ερωτήσεις που μου στείλετε για το Greek Girls Can ♀️🇬🇷


-Τι είναι αυτό που σε είχε εμπνεύσει να ξεκινήσεις το Greek Girls Can?

-Κύριο έναυσμα ήταν η έλλειψη  υποστηρίξης όταν ξεκίνησα rugby απο το περιβάλλον μου, όχι τόσο το κλειστό περιβάλλον όσο το ευρύ... θεωρήθηκε τότε λίγο υπερβολικό για μια γυναίκα να κάνει αυτό το άθλημα. Γενικά όταν δεν υπάρχει η γνώση η παραπληροφόρηση επικρατεί! Έψαχνα τρόπο να έρθω σε επικοινωνία με άλλες γυναίκες του άθλημα αυτού. Τότε σκέφτηκα ότι ένα ευρύτερο δίκτυο επικοινωνίας θα βοηθούσε πολύ! Εκτως αυτού πάντα είχα μέσα μου την ανάγκη να κάνω κάτι να υποστηρίξω και να ενθαρρύνω τους ανθρώπους γενικά ανεξαρτήτου φίλου, να πάνε ένα βήμα παρακάτω. Γενικά στην ζωή μου είμαι ένα πάρα πολύ υποστηρικτικό άτομο. Αντλώ δύναμη μέσα από αυτό και μου αρέσει η εξέλιξη. Μέσα από το Greek Girls Can το καταφέρνω αυτό και είμαι πολύ χαρούμενη και ευγνώμων όχι μόνο για όλες αυτές τις γυναίκες που μοιράζονται τις ιστορίες τους μαζί μας και εμπνέουν και άλλες αλλά κυρίως για το feedback από τις ίδιες. Γράφοντας την ιστορία τους εμπνέουν οι ίδιες τον εαυτό τους. Είναι απίστευτο πόσο γρήγορα διαχέεται η θετική ενέργεια με την αλληλεπίδραση μας.


-Γιατί Greek Girls Can και όχι Greek Boys Can?

-Everyone Can θα πω εγώ! Το όνομα της καμπάνιας δεν έχει κανένα σεξιστικό ή ρατσιστικό χαρακτήρα. Το "Greek" το επέλεξα γιατί η καταγωγή μου είναι από την Ελλάδα και ζούσα τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου εκεί επομένως γνωρίζω καλύτερα τις ανάγκες και τις συνήθειες του πληθυσμού.
Ως πρώτη επίσημη προπονήτρια rugby league στην Ελλάδα και ως πρώτη ελληνίδα παίκτρια super league αποφάσισα να προσανατολιστώ στις γυναίκες εξού και το "Girls", γιατί θεώρησα ότι θα μπορούσα να αποτελώ μιας μορφής πρότυπο γι'αυτές επομένως να έχω καλύτερη επίδραση σε αυτές και στην επίτευξη του στόχου μου.

-Τι αντιπροσωπεύει το Greek Girls Can?

-Το Greek Girls Can είμαι μια καμπάνια η οποία ξεκίνησε με ένα hashtag και αυτή τη στιγμή ενάμιση χρόνο αργότερα έχει εξαπλωθεί σε όλα τα social media και πλέον φιλοξενεί όλες τις συνεντεύξεις-ιστορίες των γυναικών στο αντίστοιχο blog, στο οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση ο οποιοδήποτε από όλο τον κόσμο. 
Το Greek Girls Can φτιάχτηκε για να ενθαρρύνει τις γυναίκες στην Ελλάδα να εμπλακούν περισσότερο στον αθλητισμό, είτε αυτό είναι μια καθημερινή άσκηση είτε μια ώθηση για επαγγελματικό προσανατολισμό στην βιομηχανία του αθλητισμού, είτε απλά ένα μέσο να μιλήσουν για αυτά που έχουν καταφέρει. Στο blog υπάρχουν συνέντευξεις από διεθνούς φήμης αθλήτριες αλλά και από καθημερινές γυναίκες που αποτελούν εξίσου δυνατό πρότυπο. Δεν παίζει ρόλο το background για μένα και για τους αναγνώστες του blog. Είσαι πρότυπο κάθε φορά που ξεπερνάς έστω και λίγο τον εαυτό σου! Κάθε νέα προσπάθεια σε κάνει μαχητή! Όσο προσπαθείς εξελίσσεσαι!


-Είναι το Greek Girls Can κάτι που θα ήθελες να κάνεις μακροπρόθεσμα ή μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου να δουλεύει και σε άλλα γκρουπ?

-Εντάξει το Greek Girls Can είναι πια καθημερινό κομμάτι της ζωής μου!
Θα ήθελα πάρα πολύ στο μέλλον να το επεκτείνω και να απευθύνεται σε μεγαλύτερη ομάδα πληθυσμού καθώς πολλές γυναίκες από την Αγγλία και άλλα μέρη διαβάζοντας το blog έχουν επικοινωνήσει μαζί μου για να μου εκφράσουν τον ενθουσιασμού τους. Θα ήθελα πολύ όλες αυτές οι γυναίκες να μοιραστούν τις ιστορίες τους μαζί μας. 


-Ποιός κάνει τις συνεντεύξεις στο blog?

-Εγώ γράφω και χειρίζομαι όλες τις δημοσιεύσεις του Greek Girls Can εκτός από κάποια "guess articles" τα οποία είμαι πάντα πολύ ενθουσιασμένη όταν τα φιλόξενο στο blog. Θέλω ο κόσμο να θέλει να γράψει στο blog μου, να μοιραστεί τη γνώση του μαζί με τους αναγνώστες, να πει την ιστορία του... να γίνει κομμάτι αυτής της τόσο μεγάλης πλεον ομάδας. Είμαι ευγνώμων που έχει εξελιχθεί τόσο καλά αυτό το οποίο ξεκίνησα και θέλω να το δω να εξελίσσεται και άλλο! Να εμπνεύσει τους ανθρώπους και να τους κινητοποίησει!

-Πώς σχετίζεται το Super mums section με το Greek Girls Can ?

-Σχετίζεται πολύ άμεσα και πολύ λογικά θα πω εγώ (σαν μαμα). Πραγματικά το να μεγαλώνεις ένα παιδί είναι σούπερ δύναμη και σούπερ aάσκηση ταυτόχρονα.. και για το σώμα και για το μυαλό! Όλες αυτές οι γυναίκες που μου κάνουν τη τιμή και μου παραχωρούν τη συνέντευξη τους, αντλούν δύναμη μέσα από αυτό κατά κάποιο τρόπο... πολλές φορές χρειάζεσαι να πεις σε κάποιον τα βιώματα σου , την ιστορία σου και πόσο δυνατός είσαι.. τότε συνειδητοποιείς πόσο καλά τα έχεις καταφέρει! Χαίρομαι απίστευτα πολύ όταν δέχομαι μηνύματα μετά τις συνεντεύξεις τύπου "Σε ευχαριστώ που μου θύμησες όλα αυτά που κατάφερα ". Το να ενθαρρύνω και να δίνω έμπνευση στους άλλους με κάνει να νιώθω υπέροχα! Greek Girls Can.... Every Girl Can... Every Mum Can... Everyone Can!!!

Ευχαριστώ θερμά όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό που προσπαθώ να κάνω. Τα μέλη του Greek Girls Can, τους αναγνώστες αλλα και όλους όσους μπήκαν στη διαδικασία να μου στείλουν ερωτήσεις ώστε να γίνει αυτή η συνέντευξη (από εσάς σε μένα αυτή τη φορά) ❤🙏

Μη σταματάτε να κάνετε όνειρα και να κυνηγάτε τους στόχους σας! Ποτέ δεν ειναι αργά για να κάνεις κάτι! Ξεκινά σήμερα να κάνεις αυτό που αγαπάς και αν αύριο αγαπήσεις κάτι άλλο κάνε το και αυτό! Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή μου συνέβησαν όταν σταμάτησα να φοβάμαι!

Απεριόριστη αγάπη σε όλους σας!❤


Follow ⬇️
Monday...blog day!➡️check the blog for new posts

Σχόλια

#GreekGirlsCanBlog

Greek Girls Can

Greek Girls Can
#GreekGirlsCan

Contact us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Alexis Mavrantonis proud to represent her heritage. Getting ready for the Rugby League World Cup.

#GreekGirlsCan  Today I am catching up with Alexis Mavrantonis. Alexis is member of the Greek national rugby league team in Australia. The team launched few months ago with Stuart McLennan as Head Coach. They did an amazing start in their first ever rugby league tournament winning the second place.  -It's a great honor and pleasure to have in Greek Girls Can today Alexis! Thank you! Would you like to tell us few things about yourself. -Hello! Thank you for having me I’m 26, of Greek/Cypriot heritage and currently work for the Rabbitohs in match day events my life is pretty much surrounded by playing or watching sport. If I’m not doing that then I’m probably at the beach or catching up with friends and family. -What does rugby league mean to you? When did you start getting involved with it? -Footy has always been a big part of my life, I started watching league from as young as I can remember as my Papou would always have it on the tv. The Rabbitohs came and

Μαριαννα Σφυριδη "A soul split between science and art"

#GreekGirlsCan   Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που καλωσορίζω σήμερα στην ομάδα του Greek Girls Can την Μαριάννα Σφυρίδη.  Η Μαριάννα είναι φαρμακοποιός και επαγγελματίας χορεύτρια από την Κάρυστο της Εύβοιας. Πρόσφατα είδα ένα project που παρουσίασε στα social media και πραγματικά ήταν κάτι που μου κίνησε το ενδιαφέρον χορογραφικά, μουσικά αλλά και γενικότερα σε καλλιτεχνικό επίπεδο γι'αυτό και της ζήτησα να κάνουμε αυτή τη συνέντευξη.  ...Και καπως έτσι να σας συστήσω λοιπόν την Μαριάννα... για να ακούσουμε τι έχει να μας πει.. "Γεια σας λέγομαι Μαριάννα Σφυρίδη είμαι 28 χρονών και τα τελευταία χρόνια ζω και εργάζομαι στην Αθήνα, στην Ελλάδα. Έχω σπουδάσει φαρμακευτική στην Αγγλία, στο Λονδίνο όπου και έζησα κάποια χρόνια και πλέον κάνω σπουδές επαγγελματικές στο χορό τα πρωινά και τα απογεύματα εργάζομαι σε φαρμακείο..." Δείτε την συνέχεια της συνέντευξης στα βίντεο των συνδέσμων που ακολουθούν. Μαριάννα Σφυρίδη (Marianna Sfyridi) part 1 Μαριάννα Σ

Ειρηνη Αλεξανδρη Road to Tokyo 2021 Synchronized Swimming

Γειά σας. Με λένε Ειρήνη Αλεξανδρή, είμαι 23 ετών και κατάγομαι από τον Βόλο. Από το 2012 ζω μαζί με τις αδερφές μου Άννα-Μαρία και Βασιλική στην Αυστρία. Μερικές από τις σημαντικότερες επιτυχίες μου είναι ο τελικός στους ολυμπιακούς αγώνες στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016, η 8η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2017 και 2019 και το ασημένιο μετάλλιο (δεύτερη θέση) στην κατηγορία νεανίδων στην Ευρώπη το 2015. 1) Πες μας δύο λόγια για τον εαυτό σου: Καλλιτεχνική κολύμβηση ξεκίνησα μαζί με τις αδερφές μου στην ηλικία των τρεισήμισι ετών έως και σήμερα. Τον πρώτο χρόνο κάναμε κολύμβηση ώστε να μάθουμε να κολυμπάμε και έπειτα αποκλειστικά καλλιτεχνική κολύμβηση. Λόγω των καθημερινών πολύωρων προπονήσεών μας, έχουμε σπάνια ελεύθερο χρόνο. Μερικά από τα χόμπι μου είναι η μαγειρική και να ακούω μουσική για ψυχική χαλάρωση. Λατρεύω τα ζώα και μου αρέσουν τα ταξίδια. 2) Εκτός από τη συγχρονισμένη κολύμβηση έχετε ασχοληθεί και με άλλα αθλήματα?  Σε μικρότερη ηλικία ασχολούμαστ