Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

Search

Super mums Episode 4

Άννα μου σε καλωσορίζω για δεύτερη φορά στο Greek Girls Can! Αυτή τη φορά όχι μόνο σαν αρχηγό της γυναικείας ομάδας Athens City Raiders και διεθνή παίκτρια ράγκμπι αλλά και σαν Super μαμά!


Πες μας 2 λόγια για τον εαυτό σου?

Γεια σας. Είμαι η Άννα είμαι 35 ετών.
Εχω 2 παιδάκια την Λουίζα 15 ετων και τον Βαλεριο 12! Εργάζομαι σε μια εταιρεία με βιομηχανικά εργαλεία ,ειμαι στον χώρο του εστιατορίου. 

1.Ποια είναι η σχεση σου με τον αθλητισμό? Ήταν πάντα αυτη η σχέση σου με τον αθλητισμό ή έχει αλλάξει μέσα στα χρόνια?

Η σχέση μου με τον αθλητισμό ξεκίνησε πριν 7 χρόνια περίπου, ηταν σε μια τυχαία προπόνηση ράγκμπι που πήγα.
Πριν το ράγκμπι δεν ειχα δοκιμάσει κανένα ομαδικό άθλημα! Γενικά δεν ήμουν του αθλητισμού, πήγαινα γυμναστήριο,κανα τρεξιματακι, μέχρι εκει. 



2.Είναι το ράγκμπι ένα μέσο έκφρασης για σενα? Έχεις ασχοληθεί με αλλά αθλήματα?

Το ράγκμπι ειναι ένα άθλημα επαφής, εχει πολυ ένταση και σίγουρα είναι πολύ δυναμικό! Πολλές φορές μου λένε είσαι πολύ δυναμική και σου ταιριάζει, εγω θα πω το αντίθετο, το άθλημα ειναι τόσο δυναμικό που σε βοηθάει να αναδείξεις την δύναμη που κρύβεις μεσα σου! Με εκφράζει απόλυτα το ράγκμπι επειδη εγω προσωπικά μεσα από αυτο έμαθα να εκφράζομαι...




3.Κάνεις αθλητικές δραστηριότητες με τα παιδιά σου? Υπάρχει καμία συγκεκριμένη δραστηριότητα που αγαπούν περισσότερο να κάνετε μαζί?

Η κόρη μου είναι στην εφηβεία της αρέσει ο χορός και το τραγούδι κατά κύριο λόγο και δεν της αρέσει - ακόμα - κάποια άλλη αθλητική δραστηριότητα. Ο γιος είναι ειναι ένα παιδι που απο μικρό τον παίρνω μαζί μου στο γήπεδο. Πλέον συμμετέχει κανονικά στις προπονήσεις  ,μεσα στην καραντίνα κάναμε καθημερινά γυμναστική στο σπίτι και του αρέσει πολύ να βγαίνουμε για τρέξιμο .


4.Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι μετά από μια γέννα για μια γυναίκα να επιστρέψει πίσω στο προηγούμενο τρόπο ζωής? 

Ποτέ μια γυναίκα μετα από ένα παιδι δεν επιστρέφει στον ίδιο τρόπο ζωής. Αποκτώντας παιδιά αλλάζει τόσο πολύ η καθημερινότητα, αλλά αλλάζεις και εσυ σαν άνθρωπος, ωριμάζεις. Ξαφνικά η ζωή σου εχει  άλλη αξία για εσένα, ξερεις οτι για να είναι καλά το παιδί πρεπει να είσαι καλά εσυ, ξέρεις ότι κάποιος σε εχει ανάγκη και τιποτα δεν συγκρίνεται με την ευθύνη ενός παιδιού, μετα από όλα αυτά δεν νομίζω να είσαι ο ίδιος άνθρωπος.. 




5. Σαν νέα μαμά ξέρω ότι ένα μωράκι αλλάζει ριζικά την καθημερινότητα. Προσαρμόστηκες εύκολα στην νέα σου καθημερινότητα?

Εκανα παιδια αρκετά νωρίς αυτό έχει και τα θετικά και τα αρνητικά του. Το λάθος που έκανα εγώ προσωπικά ηταν να αφήσω στην άκρη τα θέλω μου,τα όνειρα μου ,τους στόχους μου! Μεγαλώνοντας σε μια αρκετά κλειστή κοινωνία εγκλωβίστηκα στον ρόλο της συζύγου ούτε αυτό είναι απαραίτητα κακό, κακο ήταν που ξέχασα πως και εγω ήμουν παιδί ,και εγω είχα όνειρα και πάνω απ όλα εγω ήμουν το παράδειγμα των παιδιών μου...άργησα, αλλά επανήλθα!




6. Είναι αγχωτικό να είσαι μητέρα? (Νομίζω ότι πλέον είναι μια στάνταρ ερώτηση μου στις super mums του Greek Girls Can) Προσωπικά με φοβίζουν πράγματα που δεν με φόβιζαν πριν αποκτήσω το παιδί μου. Νιώθεις και εσύ έτσι? 

Ειναι αγχωτικό να έχεις παιδιά, είναι όμως κατι που θα μάθεις να ζεις με αυτο.
Δεν μειώνεται αλλα μεγαλώνει μαζί με τα παιδια! Αγχώνομαι για πράγματα που ίσως κάποτε να τα θεωρούσα αστεία .
Όμως αυτό που με τρομάζει περισσότερο ειναι ο κοσμος που μεγαλώνουν τα παιδια μας...κάποιες φορές η κατάσταση εκει εξω ειναι απελπιστική! Θα έπρεπε για τα παιδιά μας να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι! Όλοι θέλουμε για τα παιδιά μας τα καλύτερα! Να συναντήσουν στην ζωή τους ανθρώπους καλούς... γιατί δεν γινόμαστε αυτοί οι άνθρωποι? Με αγχώνει ότι τα παιδια μου θα πρέπει να παλέψουν για τα αυτονόητα! Σαν μαμά μαθαίνω στα παιδιά μου να μην νιώσουν ποτέ κατώτερα άλλων, σαν μαμά και σαν άνθρωπος χρέος μου είναι να μην νιώσουν ποτε καλύτεροι άλλων! 
Οταν κάποιος νιώσει ότι δεν μπορεί να δεχτεί το διαφορετικό, ας σκεφτεί αν το "διαφορετικό" αξίζει να αποδεχτεί αυτόν! 
Ας καταλάβουμε επιτέλους οτι δεν είναι άποψη να δέχεσαι η όχι τον άλλον είναι σεβασμός απέναντι στον άνθρωπο σαν άνθρωπο! 
Αυτα με αγχώνουν και με αγχώνουν επειδη τα θεωρώ αυτονόητα ομως δεν είναι...


7.Είναι ο αθλητισμός μια μορφή αποφόρτισης στο τέλος της ημέρας? 
 
Δουλεύω πολλές ώρες, κάποιες φορές πηγαίνω γήπεδο κατευθείαν μετά την δουλειά! Εχω ακούσει ατάκες ότι μάλλον δεν κουράζομαι αρκετά αφου εχω αντοχή να πάω γήπεδο μετά, δεν μπορούν να καταλάβουν ότι αυτή είναι η ξεκούραση μού, είναι το μόνο που κανω καθαρά για εμένα! Είναι ο χρόνος που αφιερώνω σε εμένα, και μου αξίζει 2 και 3 ώρες την εβδομάδα να κανω κατι που αγαπώ! Οσο κουρασμένη και να πάω στην προπόνηση δεν εχει σημασία, σημασία έχει ότι παντα γυρνώντας σπίτι εχω καλη διάθεση!Πιστεύω ότι με τον αθλητισμό γλυτώνεις τον ψυχολόγο..ειναι μοναδική η αίσθηση του καθαρού μυαλου μετα από κάθε ασχολία με την γυμναστική...


8.Άννα μίλησε μου για τη συμμετοχή σου στον πρώτο αγώνα της εθνικής γυναικών ραγκμπι λιγκ. Πώς ένιωσες φορώντας τη φανέλα με τα χρώματα της χώρας μας?

Εθνική, ότι και να πω είναι λίγο. 
Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα τέτοιες προσδοκίες, ηταν τόσο ερασιτεχνικό ολο αυτό για εμένα, το εκανα καθαρά και μόνο επειδή μου άρεσε να παίζω! Δεν σας κρύβω ότι κάθε φορά που μπαίνω στο γήπεδο με εμφάνιση της ομάδας μου είμαι συγκινημένη. Ομως η αίσθηση στα αποδυτήρια, το να πάρεις την φανέλα της εθνικής από τον προπονητή, το άκουσμα του εθνικού ύμνου στο γήπεδο ,ακομα και οι προπονήσεις που κάναμε για αυτό το παιχνίδι ήταν ολα τόσο έντονα, τόσα μεγάλα, το συναίσθημα μοναδικό! Ειμαι πραγματικά περήφανη που ήμουν στον πρώτο αγώνα της εθνικής μας!




9.Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα ακολουθήσουν και άλλοι διεθνείς αγώνες για την ομάδα στο μέλλον.
Προς το παρόν θεωρείς ότι η καραντίνα έχει πάει πίσω τα πράγματα με την προετοιμασία? Προπονείται κάπως η ομάδα όλο αυτό το διάστημα? 

Σίγουρα η καραντίνα έχει επηρεάσει την προετοιμασία της ομάδας και ελπίζω το μεγάλο διάστημα αποχής μας από τους αγωνιστικούς χώρους να μην αποθαρρύνει κάποια κορίτσια από το να συνεχίσουν καθώς και την συνοχή μας ως ομάδα. Δυστυχώς το ράγκμπι ως ερασιτεχνικό άθλημα δεν εξαιρείται από την απαγόρευση προπονήσεων που έχει επιβληθεί όλο αυτό το διάστημα οπότε η κάθε μια κοπέλα ξεχωριστά προσπαθεί σε ατομικό επίπεδο να διατηρηθεί στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, δεδομένων των συνθηκών.


10. Τέλος τι είναι αυτό που θα ήθελες να πεις σε όλες τις γυναίκες (μαμάδες ή μη) που σκέφτονται να ξεκινήσουν ραγκμπι και μπορεί να μην νιώθουν σίγουρες ακόμα?

Οι προπονήσεις μας ειναι ανοιχτές, πλέον υπάρχουν αρκετές ομάδες ,θα πρότεινα σε όσες το έχουν σκεφτεί να δοκιμάσουν!  Αξίζει να δώσουμε μια ευκαιρία να δοκιμάσουμε κατι διαφορετικό, κάτι καινούργιο! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη, δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι που πήγαμε απλά σε μια προπόνηση έχουμε αγαπήσει τόσο το άθλημα! Σίγουρα είναι δύσκολο για μαμάδες που έχουμε τόσες υποχρεώσεις, αλλά πίστεψε με, με λίγη υπομονή και επιμονή μπορούμε να καταφέρουμε...


 Άννα Σπαθάροβα super μαμά! Αννα μου ειλικρινά θέλω να σε ευχαριστήσω πολύ πολύ για την τιμή που μου έκανες να κάνουμε αυτή τη συνέντευξη και γενικότερα για την υποστήριξη που δείχνεις στο Greek Girls Can και εσύ και η ομάδα σου Athens City Raiders rugby league. 


Σχόλια

#GreekGirlsCanBlog

Greek Girls Can

Greek Girls Can
#GreekGirlsCan

Contact us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Alexis Mavrantonis proud to represent her heritage. Getting ready for the Rugby League World Cup.

#GreekGirlsCan  Today I am catching up with Alexis Mavrantonis. Alexis is member of the Greek national rugby league team in Australia. The team launched few months ago with Stuart McLennan as Head Coach. They did an amazing start in their first ever rugby league tournament winning the second place.  -It's a great honor and pleasure to have in Greek Girls Can today Alexis! Thank you! Would you like to tell us few things about yourself. -Hello! Thank you for having me I’m 26, of Greek/Cypriot heritage and currently work for the Rabbitohs in match day events my life is pretty much surrounded by playing or watching sport. If I’m not doing that then I’m probably at the beach or catching up with friends and family. -What does rugby league mean to you? When did you start getting involved with it? -Footy has always been a big part of my life, I started watching league from as young as I can remember as my Papou would always have it on the tv. The Rabbitohs came and

Μαριαννα Σφυριδη "A soul split between science and art"

#GreekGirlsCan   Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που καλωσορίζω σήμερα στην ομάδα του Greek Girls Can την Μαριάννα Σφυρίδη.  Η Μαριάννα είναι φαρμακοποιός και επαγγελματίας χορεύτρια από την Κάρυστο της Εύβοιας. Πρόσφατα είδα ένα project που παρουσίασε στα social media και πραγματικά ήταν κάτι που μου κίνησε το ενδιαφέρον χορογραφικά, μουσικά αλλά και γενικότερα σε καλλιτεχνικό επίπεδο γι'αυτό και της ζήτησα να κάνουμε αυτή τη συνέντευξη.  ...Και καπως έτσι να σας συστήσω λοιπόν την Μαριάννα... για να ακούσουμε τι έχει να μας πει.. "Γεια σας λέγομαι Μαριάννα Σφυρίδη είμαι 28 χρονών και τα τελευταία χρόνια ζω και εργάζομαι στην Αθήνα, στην Ελλάδα. Έχω σπουδάσει φαρμακευτική στην Αγγλία, στο Λονδίνο όπου και έζησα κάποια χρόνια και πλέον κάνω σπουδές επαγγελματικές στο χορό τα πρωινά και τα απογεύματα εργάζομαι σε φαρμακείο..." Δείτε την συνέχεια της συνέντευξης στα βίντεο των συνδέσμων που ακολουθούν. Μαριάννα Σφυρίδη (Marianna Sfyridi) part 1 Μαριάννα Σ

Ειρηνη Αλεξανδρη Road to Tokyo 2021 Synchronized Swimming

Γειά σας. Με λένε Ειρήνη Αλεξανδρή, είμαι 23 ετών και κατάγομαι από τον Βόλο. Από το 2012 ζω μαζί με τις αδερφές μου Άννα-Μαρία και Βασιλική στην Αυστρία. Μερικές από τις σημαντικότερες επιτυχίες μου είναι ο τελικός στους ολυμπιακούς αγώνες στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016, η 8η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2017 και 2019 και το ασημένιο μετάλλιο (δεύτερη θέση) στην κατηγορία νεανίδων στην Ευρώπη το 2015. 1) Πες μας δύο λόγια για τον εαυτό σου: Καλλιτεχνική κολύμβηση ξεκίνησα μαζί με τις αδερφές μου στην ηλικία των τρεισήμισι ετών έως και σήμερα. Τον πρώτο χρόνο κάναμε κολύμβηση ώστε να μάθουμε να κολυμπάμε και έπειτα αποκλειστικά καλλιτεχνική κολύμβηση. Λόγω των καθημερινών πολύωρων προπονήσεών μας, έχουμε σπάνια ελεύθερο χρόνο. Μερικά από τα χόμπι μου είναι η μαγειρική και να ακούω μουσική για ψυχική χαλάρωση. Λατρεύω τα ζώα και μου αρέσουν τα ταξίδια. 2) Εκτός από τη συγχρονισμένη κολύμβηση έχετε ασχοληθεί και με άλλα αθλήματα?  Σε μικρότερη ηλικία ασχολούμαστ