Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

Search

Author Interview Part 1

 


#GreekGirlsCan♀️💪

Γεια σας! Ονομάζομαι Μαρία Νικολοπούλου και είμαι η δημιουργός της καμπάνιας Greek Girls Can.


Προτού ξεκινήσω θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους πολύ για τις ερωτήσεις που μου στείλετε όταν ανακοίνωσα ότι θα κάνω την συνέντευξη. Έχω χωρίσει το post σε δύο μέρη part 1 και part 2 καθώς οι ερωτήσεις ήταν πάρα πολλές και ευτυχώς δεν χρειάστηκε να κάνω η ίδια συνέντευξη στον εαυτό μου😅

Στο part 1 θα βρείτε τις προσωπικές ερωτήσεις και στο part 2 οτιδήποτε έχει να κάνει με το Greek Girls Can, την ιδέα πίσω από αυτό και άλλες πολλές λεπτομέρειες για το τι είναι, τι πρεσβεύει κλπ.

Και πάλι ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους για την συμμετοχή και την υποστήριξη σε όλο αυτό. 

Είμαι 29 χρονών και τα τελευταία χρόνια ζω και εργάζομαι στην Αγγλία. 
Έχω κάνει σπουδές Performing Arts με εξειδίκευση στη χορογραφία και μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση του χορού. Δουλεύω σαν δασκάλα χορού σχεδόν 7 χρόνια τώρα και τα τελευταία 3 χρόνια (on and off ανάλογα το χρόνο μου) κάνω μια έρευνα πάνω στην κινησιολογία.

Έχω υπάρξει αθλήτρια cheerleading και πλέον είμαι προπονήτρια level 4 της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας cheerleading IASF.
Επίσης είμαι αθλήτρια του rugby league και προπονήτρια level 1 του RLEF.


-Τι αθλήματα έχεις κάνει?

-Έχω κάνει πολλά αθλήματα γενικά.. ξεκίνησα με στίβο όταν ήμουν 5 χρονών, μετά έκανα ρυθμική γυμναστική, έχω κάνει tae kwon do και διάφορα άλλα. Λατρεύω το crossfit με το οποίο ασχολήθηκα πρώτη φορά το 2012 και κατάλαβα αμέσως ότι μου ταιριάζει. Η μεγάλη μου αγάπη εκτός από το χορό είναι το ραγκμπι. 


-Ποιο είδος χορού προτιμάς?

-Όλα τα είδη χορού μου αρέσουν και πάντα είμαι ανοιχτή να δοκιμάσω κάτι καινούργιο. Βέβαια έχω μια ιδιαίτερη αγάπη στο σύγχρονο και στο lyrical jazz. Θα έλεγα ότι μου ταιριάζουν καλύτερα και με εμπνέουν περισσότερο. 


-Σαν προπονήτρια ή χορογράφος έχεις αγαπημένους μαθητές?

-Δεν μπορώ να πω ότι έχω αγαπημένους μαθητές. Τελείως ειλικρινά θα πω ότι ναι ξεχωρίζω κάποιους μαθητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος είτε γιατί έχουν αξιοσημείωτη τεχνική, είτε γιατί προσπαθούν πολύ... έχουν πείσμα, είτε γιατί το αγαπάνε πολύ και όταν το βλέπω αυτό το εκτιμώ πολυ. Όπως και να έχει η συμπεριφορά μου είναι ίδια προς όλους. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ισότητα και ισορροπία στην αίθουσα και πόσο μάλλον αυτό να ξεκινάει από τον δάσκαλο. 


-Πώς από το χορό ασχολήθηκες με το rugby?

-Λοιπόν αυτή είναι μια ερώτηση που δέχομαι πάρα πολύ συχνά από τον κόσμο..
Η απάντηση είναι πολύ απλή.. Μου άρεσε και το έκανα! Μου αρέσει να κάνω διαφορετικά πραγματικά και να δοκιμάζω τον εαυτό μου. Πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε πολύπλευροι και να έχουμε εναλλαγές στη καθημερινότητα μας αλλιώς η ζωή θα ήταν κάπως βαρετή, έτσι δεν είναι? Παρόλαυτά το ράγκμπι και ο χορός έχουν πάρα πολλά κοινά στοιχεία (θα γράψω κάποια στιγμή ένα σχετικό άρθρο γι'αυτό). Τουλάχιστον εμένα και τα δύο με βοηθάνε να ηρεμήσω να παραμείνω συγκεντρωμένη και να εκτονώσω την ενέργεια μου.

-Τι σημαίνει το rugby για σένα? Σε ποίες ομάδες έχεις παίξει?

-Το rugby αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για μένα. Ασχολούμαι από το 2018 και μπορώ να πω οτι με βοήθησε απίστευτα σε μια πολύ δύσκολη στιγμή της ζωής μου. Μαθαίνεις πολλά μέσα από αυτό το παιχνίδι! Το rugby είναι ένα δύσκολο άθλημα κυρίως γιατι έρχεσαι αντιμέτωπος με τον εαυτό σου πρώτα και μετά με οποιοδήποτε άλλο, επίσης απαιτεί πολλά και διαφορετικά skills... εξαρτάται βέβαια σε ποια θέση παίζεις και για ποια ομάδα παίζεις.

Ξεκίνησα rugby στη Ρόδο στην ομάδα Rhodes Knights Rugby League, αργότερα μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω μια προπόνηση στην Αγγλία στην ομάδα Castleford Tigers και εκεί ήρθε και η πρόταση για να μπω στην ομάδα. Δεν αποδέχτηκα αμέσως την πρόταση καθώς ήταν τεράστιο βήμα για μένα να παίξω σε μια ομάδα super league, να αλλάξω χώρα, να αφήσω τη δουλειά μου και οτι συνεπάγεται αυτό. Ήταν ουσιαστικά μια τελείως καινούργια ζωή. Μετά από πολύ σκέψη και συγκυρίες που βοήθησαν σε αυτό αποδέχτηκα τη πρόταση μετακόμισα στην Αγγλία, ξεκινησα προετοιμασία για τη σεζόν και παράλληλα έπαιζα στο winter league σε χαμηλότερη κατηγορία στην ομάδα Dewsbury moor ladies. 


-Πώς είναι να είσαι σε μια ομάδα Super League?

-Είναι δοκιμασία και για το σώμα και για το μυαλό! Πρέπει να είσαι απόλυτα τυπικός στο πρόγραμμα των προπονήσεων, οι οποίες είναι καθημερινές. Έχεις συγκεκριμένο πλάνο και υπάρχει συνεχόμενο feedback. Πρέπει να είσαι πολύ τυπικός και πάντα στην ώρα σου στα meetings της ομάδας στα οποία δέχεσαι τη κριτική ανάλογα με το πώς έχεις αποδώσει αλλά και να αντιλαμβάνεσαι τις τεχνικές με τις οποίες γίνεται το πλάνο για τον αγώνα κάθε βδομάδα. Φυσικά υπάρχει και το social κομμάτι το οποίο είναι να βρεις σπόνσορες που θα πληρώνουν αυτά που χρειάζεται για την εμφάνιση σου και διάφορα έξοδα καθώς και να έρχεσαι σε επαφή μαζί τους ώστε να τους ενημερώνεις για τους αγώνες. Η κύρια δυσκολία για εμένα τουλάχιστον ήταν ο ψυχολογικός παράγοντας. Αν και το fitness level μου ήταν αρκετά δυνατό είχα να δουλέψω πολύ την τεχνική μου αφού ουσιαστικά πριν πάω εκεί είχα 1,5 χρόνο που έπαιζα rugby και αυτό όχι κάθε μέρα. Έπρεπε λοιπόν να δουλέψω και να φτάσω παίκτριες που διεκδικούν τίτλους των καλύτερων παικτών rugby στη super league, που παίζουν για εθνική Αγγλίας και που έχουν τεράστια εμπειρία. Είμαι τρομερά ευγνώμων που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία! Ήταν εμπειρία ζωής!



-Σκέφτεσαι να γυρίσεις πίσω στην Ελλάδα?

-Αυτή τη στιγμή δεν σκέφτομαι να γυρίσω Ελλάδα. Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου λείπει αλλά σίγουρα ο τρόπος ζωής εδώ μου ταιριάζει καλύτερα στη δεδομένη φάση της ζωής μου.


-Τι συμβουλή θα έδινες στο νεότερο εαυτό σου?

-Γενικά μου αρέσει να κάνω απολογισμό. Να βλέπω τι πήγε καλά και τι όχι αλλά κυρίως το πώς είχα αντιδράσει εγώ στη κάθε περίπτωση. Αυτό που θα έλεγα τώρα στον νεότερο εαυτό μου είναι να μην φοβάται την αποτυχία γιατί μέσα από αυτήν έρχεται η γνώση και η ουσιαστική εξέλιξη. 


-Μίλησε μας για την εμπειρία σου ως μαμα. Τι έχει αλλάξει στη καθημερινότητα σου?

-Όλα! Από το πρωί που ξυπνάω μέχρι το βράδυ που θα κοιμηθώ. Η καθημερινότητα είναι πιο απαιτητική από άποψη χρόνου και όχι μόνο. Ουσιαστικά υπάρχει κάποιος που εξαρτάται από εσένα 100%. Βέβαια όσο εγωιστικό και αν ακούγεται είναι σημαντικό να βάζουμε πάντα σαν προτεραιότητα τον εαυτό μας, μόνο τότε θα είναι καλά και οι γύρω μας. 

Είναι απίστευτο συναίσθημα αυτό που νιώθεις όταν είσαι με το παιδί σου, όταν γελάει, όταν μαθαίνει κάτι καινούργιο. Δεν υπάρχει πιο ανιδιοτελής και αληθινή αγάπη από αυτήν. Όσο κουραστική και αν είναι η μέρα μου (που είναι πολύ) δεν θα το άλλαζα για τίποτα στο κόσμο!

Part 2 next week... Stay tuned!

Σχόλια

#GreekGirlsCanBlog

Greek Girls Can

Greek Girls Can
#GreekGirlsCan

Contact us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Alexis Mavrantonis proud to represent her heritage. Getting ready for the Rugby League World Cup.

#GreekGirlsCan  Today I am catching up with Alexis Mavrantonis. Alexis is member of the Greek national rugby league team in Australia. The team launched few months ago with Stuart McLennan as Head Coach. They did an amazing start in their first ever rugby league tournament winning the second place.  -It's a great honor and pleasure to have in Greek Girls Can today Alexis! Thank you! Would you like to tell us few things about yourself. -Hello! Thank you for having me I’m 26, of Greek/Cypriot heritage and currently work for the Rabbitohs in match day events my life is pretty much surrounded by playing or watching sport. If I’m not doing that then I’m probably at the beach or catching up with friends and family. -What does rugby league mean to you? When did you start getting involved with it? -Footy has always been a big part of my life, I started watching league from as young as I can remember as my Papou would always have it on the tv. The Rabbitohs came and

Μαριαννα Σφυριδη "A soul split between science and art"

#GreekGirlsCan   Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που καλωσορίζω σήμερα στην ομάδα του Greek Girls Can την Μαριάννα Σφυρίδη.  Η Μαριάννα είναι φαρμακοποιός και επαγγελματίας χορεύτρια από την Κάρυστο της Εύβοιας. Πρόσφατα είδα ένα project που παρουσίασε στα social media και πραγματικά ήταν κάτι που μου κίνησε το ενδιαφέρον χορογραφικά, μουσικά αλλά και γενικότερα σε καλλιτεχνικό επίπεδο γι'αυτό και της ζήτησα να κάνουμε αυτή τη συνέντευξη.  ...Και καπως έτσι να σας συστήσω λοιπόν την Μαριάννα... για να ακούσουμε τι έχει να μας πει.. "Γεια σας λέγομαι Μαριάννα Σφυρίδη είμαι 28 χρονών και τα τελευταία χρόνια ζω και εργάζομαι στην Αθήνα, στην Ελλάδα. Έχω σπουδάσει φαρμακευτική στην Αγγλία, στο Λονδίνο όπου και έζησα κάποια χρόνια και πλέον κάνω σπουδές επαγγελματικές στο χορό τα πρωινά και τα απογεύματα εργάζομαι σε φαρμακείο..." Δείτε την συνέχεια της συνέντευξης στα βίντεο των συνδέσμων που ακολουθούν. Μαριάννα Σφυρίδη (Marianna Sfyridi) part 1 Μαριάννα Σ

Ειρηνη Αλεξανδρη Road to Tokyo 2021 Synchronized Swimming

Γειά σας. Με λένε Ειρήνη Αλεξανδρή, είμαι 23 ετών και κατάγομαι από τον Βόλο. Από το 2012 ζω μαζί με τις αδερφές μου Άννα-Μαρία και Βασιλική στην Αυστρία. Μερικές από τις σημαντικότερες επιτυχίες μου είναι ο τελικός στους ολυμπιακούς αγώνες στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016, η 8η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2017 και 2019 και το ασημένιο μετάλλιο (δεύτερη θέση) στην κατηγορία νεανίδων στην Ευρώπη το 2015. 1) Πες μας δύο λόγια για τον εαυτό σου: Καλλιτεχνική κολύμβηση ξεκίνησα μαζί με τις αδερφές μου στην ηλικία των τρεισήμισι ετών έως και σήμερα. Τον πρώτο χρόνο κάναμε κολύμβηση ώστε να μάθουμε να κολυμπάμε και έπειτα αποκλειστικά καλλιτεχνική κολύμβηση. Λόγω των καθημερινών πολύωρων προπονήσεών μας, έχουμε σπάνια ελεύθερο χρόνο. Μερικά από τα χόμπι μου είναι η μαγειρική και να ακούω μουσική για ψυχική χαλάρωση. Λατρεύω τα ζώα και μου αρέσουν τα ταξίδια. 2) Εκτός από τη συγχρονισμένη κολύμβηση έχετε ασχοληθεί και με άλλα αθλήματα?  Σε μικρότερη ηλικία ασχολούμαστ