Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

Search

Βαλαντα Γεωγραλλιδη "LIVE HER DREAM"


#GreekGirlsCan



Αρχικά Βαλαντα μου να σου πω ότι είναι μεγάλη μου τιμή και χαρά που κάνουμε αυτή τη συνέντευξη. Είσαι πραγματικά ένα role model! Για όσους δεν το γνωρίζουν είμασταν μαζί στο σχολείο και σαν παιδικές φίλες είναι μεγάλη μου χαρά να βλέπω την εξέλιξη σου μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια. 


-Θα ήθελες να μας πεις δύο λόγια για τον εαυτό σου?

-Αγαπητή Μαρία, πρώτα από όλα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την πρόσκληση και την ευκαιρία που μου δίνεις ώστε να μπορέσω να μοιραστώ κι εγώ μαζί σας την πορεία της εξέλιξής μου όσον αφορά την υγεία και την άσκηση. Ευελπιστώ και επιθυμώ να βάλω κι εγώ το δικό μου λιθαράκι στην επίλυση αποριών αλλά και σε τυχόν σκέψεις που έχουν οι άνθρωποι πάνω στο κομμάτι της άσκησης.

Ονομάζομαι Αναστασία- Χρυσοβαλάντω Γεωργαλλίδη, αλλά οι περισσότεροι με φωνάζουν Βαλάντα, και κατάγομαι από το πανέμορφο νησί της Ρόδου. Πανέμορφο το αποκαλώ γιατί λατρεύω τον τόπο μου και αυτά που μου προσφέρει, γι’ αυτό και δεν πρόκειται να το αποχωριστώ ποτέ. Στο παρελθόν, είχα κάνει μια αποτυχημένη απόπειρα να φύγω στο εξωτερικό, αλλά δεν τα κατάφερα, αφού ως γνωστόν οι νησιώτες χωρίς ήλιο και θάλασσα δεν μπορούμε να ζήσουμε.


-Ποιά είναι η σχέση σου με τη γυμναστική και πότε αυτή ξεκίνησε?

-Ας προχωρήσουμε λοιπόν στο θέμα μας, από μικρή ηλικία θυμάμαι τον εαυτό μου ακόμη και σε επίπεδο σχολείου να γράφω στις εκθέσεις ιδεών, αλλά και να απαντώ σε όποιον με ρωτούσε τι θα ήθελα να γίνω στο μέλλον, ότι το όνειρό μου ήταν να γίνω μια πολύ καλή γυμνάστρια. Περνώντας ο καιρός, και όντας πλέον στην προεφηβεία μου, δέχτηκα μια άσχημη κριτική η οποία με αποθάρρυνε και μου «έκοψε τα φτερά». Ένα παιδί, πάνω στον εκνευρισμό του με αποκάλεσε «υπέρβαρη», για 7-8 παραπανίσια κιλάκια που είχα τότε σαν παιδί. Εκείνη την εποχή δεν ήταν σχεδόν καθόλου διαδεδομένο και ευρέως γνωστό αυτό που σήμερα ονομάζουμε « bullying», ώστε να μπορέσω να το συζητήσω με τους γονείς μου και να καταφέρω να το αφήσω πίσω μου. Αυτή η φράση μου έμεινε στο μυαλό, και φοβόμουν πολύ ότι η απόφασή μου να πάω στα Τ.Ε.Φ.Α θα γινόταν προϊόν χλευασμού. Έτσι, το θεώρησα λάθος μου κι πλεόν είχε σβήσει για μένα αυτό το επαγγελματικό «όνειρο». Έπειτα, ο καιρός περνούσε χωρίς όμως εγώ να σταματήσω την προσωπική μου άσκηση σε διάφορες δραστηριότητες που συμμετείχα εκείνο τον καιρό, όπως taekwondo,χορό, ποδόσφαιρο, και μπάσκετ, έχοντας τα σαν διέξοδο και διασκέδαση. Φτάνοντας, λοιπόν στο Λύκειο, η δεύτερη και μοναδική επιλογή που είχα ήταν να γίνω αισθητικός, όπου και πέρασα εν τέλει , πάλι στον τομέα Υγείας & Πρόνοιας, Αισθητική & Κοσμητολογία στο Τ.Ε.Ι Αθηνών. Επέλεξα να αναφερθώ σε αυτό το γεγονός γιατί είμαι της άποψης και έχω σαν moto μου ότι « τίποτα δεν γίνεται τυχαία και ότι όλα στη ζωή γίνονται για κάποιο λόγο». Στο πρώτο εξάμηνο της φοιτητικής μου, πλέον, πορείας, παρακολούθησα το μάθημα της αγαπημένης μου, ακόμη και τώρα, καθηγήτριας Ιωάννας Μάστορα, από την οποία έμαθα και απέκτησα τις βάσεις μου και επέλεξα να κάνω μαζί της την πτυχιακή μου, με θέμα « Οστεοπόρωση & Άσκηση». Έτσι λοιπόν, αποφοίτησα από τη σχολή της Αισθητικής και συνέχισα τις σπουδές μου σε μια ιδιωτική σχολή «personal training». Παρόλα αυτά, δεν απέκτησα την αυτοπεποίθηση ότι θα μπορούσα να διδάξω σωστά, γιατί ναι μεν πρέπει αναμφίβολα να υπάρχουν οι σωστές γνώσεις, το πιο σημαντικό δε, είναι η μεταδοτικότητα, η οποία δεν υπάρχει σε όλους, αλλά και το να μπορείς να εφαρμόσεις τις προϋπάρχουσες γνώσεις σου και να δώσεις στον άλλον να καταλάβει γιατί πρέπει να επιλέξει εσένα και την άσκηση που εσύ προτείνεις και όχι οτιδήποτε άλλο. 



-Πιστεύεις ότι είναι ο αθλητισμός ή γενικότερα η οποιαδήποτε μορφή άσκησης αναγκαίο κομμάτι στον σύγχρονο τρόπο ζωής?

-Βέβαια, πιστεύω ότι είναι αναγκαίο και αυτό, και δεν είναι κάτι που θα στο πω εγώ αλλά είναι επιστημονικώς αποδεδειγμένο από διάφορες έρευνες που διεξάγονται κατά καιρούς. Ουσίες που εκκρίνονται στον εγκέφαλο δεν μπορούν να εκκριθούν αν δεν υπάρχει η άσκηση, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε με την άσκηση να ξεφύγουμε από καταστάσεις άγχους, κατάθλιψης και stress που μαστίζουν στην εποχή μας. 


-Πες μας δύο λόγια για το πώς και πότε ξεκίνησε το 360° transforming you?

Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει τη Βαλαντα σαν προπονήτρια- γυμνάστρια Pilates?

-Κάποια στιγμή ξεκίνησα να ασχολούμαι με την ηθική μόδα, επιλέγοντας ένα μαγαζί στο κέντρο της πόλης το οποίο στην πίσω περιοχή του διέθετε ακόμη έναν χώρο, τον οποίο σκέφτηκα να διαμορφώσω σαν ”training studio”. Δυστυχώς η κατάσταση που βιώνουμε δεν επιτρέπει μεγάλες επενδύσεις όποτε με τον τρόπο αυτό έχουμε αυτό που λέει κι ο σοφός λαός « με έναν σμπάρο, δυο τρυγόνια» και έτσι οι δύο μεγάλες αγάπες μου κατά κάποιον τρόπο συστεγάζονται. Άνοιξα λοιπόν το studio μου, και μετά από σχεδόν έναν μήνα μπήκαμε σε καθεστώς « lockdown», όπου εκεί έπαθα ένα μικρό σοκ, όπως όλος ο κόσμος, εργαζόμενοι και μη, και αγχωνόμουν για το πώς θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στα τρέχοντα έξοδα, με αποτέλεσμα να πέσω ψυχολογικά και να αναγκαστώ να το κλείσω. Πλέον το ξεχώρισα, και αποφάσισα να το κάνω διαδικτυακά και σαν hobby, συμβαδίζοντας κι εγώ με την τεχνολογία. Όσον αφορά την επιχείρηση που συνεχίζω είναι η « Vintage and more, Greece» και με την συνήθεια του κόσμου η οποία εντείνεται όλο και περισσότερο, να ψωνίζει δηλαδή διαδικτυακά τα είδη ένδυσης και υπόδησης, επέλεξα εκείνη ώστε να αποφύγω και όλο το προηγούμενο άγχος. Έτσι, αποφάσισα να ξεχωρίσω τη σκέψη μου και επέλεξα να αφήσω επαγγελματικά το «360ο transforming you» και να το συνεχίσω για άσκηση αλλά και για hobby και να συνεχίσω να ασχολούμαι με το “ Vintage and more, Greece”, το οποίο ασχολείται με την ηθική μόδα και τα χειροποίητα πραγματάκια που τα λατρεύω και με εκφράζουν απόλυτα.



-Είναι το Pilates στάση ζωής? Έχει αλλάξει η προσωπικότητα σου ή ο τρόπος ζωής σου μέσα από το ταξίδι σου στην εκπαίδευση και αργότερα στη προπονητική του Pilates?

-Πλέον το pilates για εμένα θα το χαρακτήριζα «ρουτίνα» της ημέρας μου και όχι μόνο όσον αφορά τα μαθήματα μου αλλά και για την δική μου προσωπική προπόνηση. Δεν θεωρώ πως η προσωπικότητα μου έχει αλλάξει, είμαι και θα συνεχίσω να είμαι ο εαυτός μου. Αυτό που έχει αλλάξει μέσα από αυτό το υπέροχο ταξίδι της δικής μου εκπαίδευσης, όπως ανέφερα και προηγουμένως, είναι η ρουτίνα της δικής μου προπόνησης, με την έννοια ότι ήμουν των πιο δυναμικών και έντονων προγραμμάτων. Ένιωθα ότι με γεμίζαν περισσότερο, αλλά πλέον κάνω ένα συνδυασμό που νιώθω ότι με ωφελεί και σωματικά πέραν του πνευματικού, διότι δεν καταπονώ το σώμα μου τόσο πολύ. Θεωρώ ότι το pilates μπορεί να προσαρμοστεί περισσότερο στις ανάγκες της ημέρας μου.


-Είναι το Pilates άσκηση για όλους ή απευθύνεται σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες?

-Το pilates πραγματικά αποτελεί μια ωφέλιμη για όλους άσκηση, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για μια μέθοδο αποκατάστασης, για αυτό και μπορεί να τη ξεκινήσει οποιοσδήποτε. Συχνά δε, ακούω ότι το pilates απευθύνεται μόνο σε γυναικείο κοινό και εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Joseph ξεκίνησε τη μέθοδό του με άντρες. Το σημείο λοιπόν που θα ήθελα περισσότερο να εστιάσω, είναι ότι το pilates είναι μια άσκηση η οποία απευθύνεται ακόμη και σε εγκύους. Και οι κυρίες οι οποίες είναι έγκυες μπορούν να κάνουν μαθήματα χωρίς φόβους και ενδοιασμούς μήπως κάτι πάει στραβά. Κυρίως εδώ στην Ελλάδα, θεωρείται λίγο «taboo», δηλαδή μπορεί να μείνει έγκυος κάποια κοπέλα αλλά παράλληλα σταματά σχεδόν όλες της τις μέχρι τώρα δραστηριότητες. Όμως δεν είναι έτσι, με την σωστή άσκηση προστατεύουμε και τον εαυτό μας αλλά και το σώμα μας. Τέλος, θα ήθελα να σταθώ στο γεγονός αυτό που προαναφέρθηκε με τις κοπέλες σε ενδιαφέρουσα, δηλαδή ότι με την κατάλληλη καθοδήγηση ακόμα και εκείνες μπορούν να συνεχίζουν κανονικά τα μαθήματά τους χωρίς κανένα πρόβλημα.



-Τι είναι αυτό που θες να πεις σε κάποιον που θέλει να ξεκινήσει όποια μορφής άσκηση αλλά φοβάται πως δε θα τα καταφέρει ή φοβάται το body shaming και την απόρριψη?

-Ένα πράγμα που συνηθίζω να λέω για να εμψυχώνω τα άτομα που με εμπιστεύονται και συνεργαζόμαστε μαζί είναι, να μετατρέπουν πάντα το φόβο τους σε θάρρος και να ξεκινούν χωρίς φόβους, ενδοιασμούς και ανασφάλειες. Επίσης, θα πρέπει να κοιτάζουν το προσωπικό τους όφελος και την υγεία τους, είτε αυτή είναι σωματική είτε ψυχική. Ας μην ξεχνάμε ότι πολλές έρευνες έχουν αποδείξει πάρα πολλές φορές ότι η άσκηση «σκοτώνει» την κατάθλιψη!!


360° Personal & Small Group Training Studio

 Instagram

https://instagram.com/360_transforming_you?igshid=qmwfzxhjonxp


Βαλαντα μου και παλι σε ευχαριστώ για ολη την υποστήριξή σου στο Greek Girls Can! Ήταν χαρά και τιμή μου να κάνουμε σήμερα αυτή τη συνέντευξη! Δεν σου κρύβω ότι ανυπομονώ να κάνουμε Pilates όταν έρθω Ρόδο! Είναι κάτι το οποίο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα και θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω:) 

Σχόλια

#GreekGirlsCanBlog

Greek Girls Can

Greek Girls Can
#GreekGirlsCan

Contact us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Alexis Mavrantonis proud to represent her heritage. Getting ready for the Rugby League World Cup.

#GreekGirlsCan  Today I am catching up with Alexis Mavrantonis. Alexis is member of the Greek national rugby league team in Australia. The team launched few months ago with Stuart McLennan as Head Coach. They did an amazing start in their first ever rugby league tournament winning the second place.  -It's a great honor and pleasure to have in Greek Girls Can today Alexis! Thank you! Would you like to tell us few things about yourself. -Hello! Thank you for having me I’m 26, of Greek/Cypriot heritage and currently work for the Rabbitohs in match day events my life is pretty much surrounded by playing or watching sport. If I’m not doing that then I’m probably at the beach or catching up with friends and family. -What does rugby league mean to you? When did you start getting involved with it? -Footy has always been a big part of my life, I started watching league from as young as I can remember as my Papou would always have it on the tv. The Rabbitohs came and

Μαριαννα Σφυριδη "A soul split between science and art"

#GreekGirlsCan   Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που καλωσορίζω σήμερα στην ομάδα του Greek Girls Can την Μαριάννα Σφυρίδη.  Η Μαριάννα είναι φαρμακοποιός και επαγγελματίας χορεύτρια από την Κάρυστο της Εύβοιας. Πρόσφατα είδα ένα project που παρουσίασε στα social media και πραγματικά ήταν κάτι που μου κίνησε το ενδιαφέρον χορογραφικά, μουσικά αλλά και γενικότερα σε καλλιτεχνικό επίπεδο γι'αυτό και της ζήτησα να κάνουμε αυτή τη συνέντευξη.  ...Και καπως έτσι να σας συστήσω λοιπόν την Μαριάννα... για να ακούσουμε τι έχει να μας πει.. "Γεια σας λέγομαι Μαριάννα Σφυρίδη είμαι 28 χρονών και τα τελευταία χρόνια ζω και εργάζομαι στην Αθήνα, στην Ελλάδα. Έχω σπουδάσει φαρμακευτική στην Αγγλία, στο Λονδίνο όπου και έζησα κάποια χρόνια και πλέον κάνω σπουδές επαγγελματικές στο χορό τα πρωινά και τα απογεύματα εργάζομαι σε φαρμακείο..." Δείτε την συνέχεια της συνέντευξης στα βίντεο των συνδέσμων που ακολουθούν. Μαριάννα Σφυρίδη (Marianna Sfyridi) part 1 Μαριάννα Σ

Ειρηνη Αλεξανδρη Road to Tokyo 2021 Synchronized Swimming

Γειά σας. Με λένε Ειρήνη Αλεξανδρή, είμαι 23 ετών και κατάγομαι από τον Βόλο. Από το 2012 ζω μαζί με τις αδερφές μου Άννα-Μαρία και Βασιλική στην Αυστρία. Μερικές από τις σημαντικότερες επιτυχίες μου είναι ο τελικός στους ολυμπιακούς αγώνες στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016, η 8η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2017 και 2019 και το ασημένιο μετάλλιο (δεύτερη θέση) στην κατηγορία νεανίδων στην Ευρώπη το 2015. 1) Πες μας δύο λόγια για τον εαυτό σου: Καλλιτεχνική κολύμβηση ξεκίνησα μαζί με τις αδερφές μου στην ηλικία των τρεισήμισι ετών έως και σήμερα. Τον πρώτο χρόνο κάναμε κολύμβηση ώστε να μάθουμε να κολυμπάμε και έπειτα αποκλειστικά καλλιτεχνική κολύμβηση. Λόγω των καθημερινών πολύωρων προπονήσεών μας, έχουμε σπάνια ελεύθερο χρόνο. Μερικά από τα χόμπι μου είναι η μαγειρική και να ακούω μουσική για ψυχική χαλάρωση. Λατρεύω τα ζώα και μου αρέσουν τα ταξίδια. 2) Εκτός από τη συγχρονισμένη κολύμβηση έχετε ασχοληθεί και με άλλα αθλήματα?  Σε μικρότερη ηλικία ασχολούμαστ