Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

Search

Super mums Episode 3



Γιώτα Αλευρά 


Γιώτα καταρχάς να σε ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνεις να μιλήσεις στο Greek Girls Can σαν Super mum που είσαι (και όχι μόνο παίκτρια ράγκμπι)


Πες μας 2 λόγια για τον εαυτό σου? 

- Καλησπέρα Μαρία μου, δε σου κρύβω ότι είναι μεγάλη η χαρά μου που επικοινώνησες μαζί μου και κάνουμε αυτή τη συνέντευξη.  Λοιπόν ας αρχίσουμε,  είμαι η Γιώτα Αλευρά. Κατάγομαι από ένα μικρό χωριό της Αλεξάνδρειας, το Λουτρό Ημαθίας όπου και γεννήθηκα πριν από 35 χρόνια. Εχω ενα γιό, το Γιώργο 15 χρόνων,  με τον άντρα μου Γιώτη με τον οποίο είμαστε μαζί 20 χρόνια. Μένουμε στη Ζάκυνθο τα τελευταία 10 χρόνια. Εχω ασχοληθεί με πολλά επαγγέλματα. Τον τελευταίο καιρό εργάζομαι ως πωλήτρια σε γεωργικά μηχανήματα.
 



-Ποια είναι η σχεση σου με τον αθλητισμό? Ήταν πάντα αυτη η σχέση σου με τον αθλητισμό ή έχει αλλάξει μέσα στα χρόνια?

-Κοίτα πάντα είχα μια ιδιαίτερη σχέση με τον αθλητισμό.  Από μικρή με θυμάμαι να παίζω μήλα, κρυφτό και αμπάριζα. Ή αυτά δεν θεωρούνται αθλήματα? Χαχαχα καλά οκ ας σοβαρευτούμε!
Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με τον αθλητισμό. Ωστόσο τα τελευταία 3 χρόνια πήγαινα συστηματικά γυμναστήριο και έτσι η γυμναστή μπήκε στη ζωή μου. Όμως το να γυμνάζομαι δειλά δειλά σε ατομικό επίπεδο με είχε κουράσει και σκεφτόμουν ότι θα ήθελα να ασχοληθώ με κάτι διαφορετικό που να με γεμίζει. Εκείνη τη περίοδο δημιουργήθηκε στο νησί η πρώτη ομάδα ράγκμπι και φυσικά δεν θα μπορούσε να υπαρχει καλύτερη συγκυρία για μένα. Πήγα λοιπόν να το δοκιμάσω, αν και περισσότερο ήθελα να βοηθήσω να σταθεί αυτή η καινούργια ομάδα και να αφήσω χώρο στα νέα κορίτσια να πάρουν τη σκυτάλη. Όμως συνειδητοποίησα ότι ήταν κάτι που πραγματικά με συνεπαιρνε και με γέμιζε και μέχρι τώρα μετράω 2 χρόνια στην ομάδα (3 μαζί με τις καραντινες), έχω γίνει αρχηγός της ομάδας αυτής και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της. Πλέον κάνουμε συλλογικές προσπάθειες με τις υπόλοιπες ομάδες τις Ελλάδος ώστε να γίνει πιο αναγνωρισμένο το rugby union.




-Ασχολούνται τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας εξίσου ενεργά?Αν ναι θα ήθελες να μας πεις με τι αθλήματα ασχολούνται ? Και πως ξεκίνησε η ενασχόληση με αυτά?

- Ο γιος μου είναι ανήσυχο πνεύμα.. (πήρε και κατι από εμενα) και ασχοληθεί κατά καιρούς με διαφορά αθλήματα. Ξεκινήσε με το πποδόσφαιρο,  αλλά μας έληξε σύντομα. Μετά έκανε jui jitsu, ούτε όμως αυτό κράτησε πολύ. Πήραμε ένα αργυρό μετάλλιο στους πανελλήνιους αγώνες, αλλά και πάλι κάτι του έλειπε. Συνέχισε με ενόργανη, στίβο, κολυμβητήριο αλλά πλέον ασχολείτε και αυτός με το ραγκμπι.
Όσο για το σύζυγό μου δεν είχε καμία σχέση με τον αθλητισμό, πέραν κάποιον προπονήσεων μαζί μας. Φέτος μαζί με το γιο μου μας δήλωσαν και οι δύο το ενδιαφέρον τους να ενταχθούν στην ομάδα.

-Εκπληκτικό πραγματικά το ποσό εύκολα ένα τόσο διαφορετικό άθλημα για την Ελλάδα αποκτά οπαδούς. Στο εξωτερικό βέβαια είναι άλλη υπόθεση. Στην Αγγλία όπου ζω και εργάζομαι τα τελευταία 2,5 χρόνια η Κυριακή είναι η μέρα ραγμπι για όλους από 5 χρόνων μέχρι 95 χαχα 105 όσο τους κρατάνε τα πόδια τους πάνε γήπεδο και δημιουργούν ενα μαγικό κλίμα.

Εντάξει περιττό να σου πω ότι είσαι απερίγραπτα νέα για να έχεις τόσο μεγάλο γιό χαχα. Τουλάχιστον όταν εγώ σας είδα δίπλα δίπλα ήμουν πεπεισμένη ότι ήταν ο αδερφός σου.
(Ναι εγώ ήμουν αυτή που σου είπε πριν λίγες μέρες στα γενέθλια του γιού σου να χαίρεσαι τον αδερφό σου χαχα😂) 




Αλήθεια έχω τόσα να σε ρωτήσω! Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι μετά από μια γέννα για μια γυναίκα να επιστρέψει πίσω στο προηγούμενο τρόπο ζωής? 

-Μαρία μου για μια γυναίκα δεν μπορώ να σου απαντήσω, αλλά για ένα παιδί 21 χρονών με τη βοήθεια και τη στηρίξει της οικογένειας της ήταν αρκετά εύκολο. Με θυμάμαι στα 16-17 να αράζω με τη παρέα μου στο στέκι μας, στη παιδική χαρά της γειτονιάς μας και μόλις 4-5 χρόνια μετά έπαιζα εκεί με το παιδί μου. 





-Σαν νέα μαμά ξέρω ότι ένα μωράκι αλλάζει ριζικά την καθημερινότητα. Πόσο μάλλον όταν είσαι τόσο νέα. Προσαρμόστηκες εύκολα στην νέα σου καθημερινότητα? 

-Επειδή είχαμε μεγάλη βοήθεια από τους δικούς μας ανθρώπους όπως προανέφερα, μπορώ να πω ότι δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο. Στη ουσία μεγαλώσαμε μαζί με το παιδί μου. Το πλεονέκτημα του να κάνεις νέος παιδί είναι ότι έχεις αρκετή ενέργεια, όρεξη και σίγουρα μεγαλύτερη υπομονή για να μπορέσεις να αντεπεξέλθεις στις ανάγκες ενός μωρού παιδιού.





-Τι είναι αυτό που στερήθηκε (αν στερήθηκες κατι τελικά) και τι είναι αυτό που απολαμβάνεις περισσότερο τώρα που έχει μεγαλώσει το παιδί σου? Πώς είναι η καθημερινότητα σου? Έχεις περισσότερο χρόνο για τον εαυτό σου?

-Σίγουρα με το να γίνω πολύ νέα μαμά,  έχασα την ανεμελιά αυτών των χρόνων. Όμως τώρα που έχει μεγαλώσει έχω την ευκαιρία να απολαύσω αρκετά πράγματα μαζί του, αλλά και να έχω χρόνο ώστε να κάνω περισσότερα πράγματα για τον εαυτό μου, όπως η ενασχόληση με τον αθλητισμό και ταξίδια με τη μηχανή μου.



-Λατρεύω τα ταξίδια! Όμως πες μου υπάρχουν αγχωτικες στιγμές? Βάζει η μητρότητα υψηλά στάνταρ? (και το λέω πια και από προσωπική πείρα) Είναι ο αθλητισμός μια μορφή αποφόρτισης στο τέλος της ημέρας? 

-Απο τη φύση μου δεν είναι αγχώδης άνθρωπος. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι τέλεια μαμά και γιαυτο το λόγο δεν αγχώνομαι. Όλοι οι γονείς κάνουν λάθη! Όμως έχουμε καταφέρει να χτίσουμε μια πολύ ωραία σχέση, σαφώς με τα πάνω μας και τα κάτω μας και να επικοινωνούμε με το δικο μας τρόπο.



-Κεφάλαιο ράγκμπι! Μιλά μου γιαυτο...

Τι είναι ράγκμπι για σένα? Πως νιώθεις που είστε στην ίδια ομάδα με το παιδί σου? 

-Τι είναι ράγκμπι ε? Ένα εξίσου μεγάλο κεφάλαιο, που δεν ξέρω αν μπορώ να το περιγράψω μέσα σε λίγες γραμμές. Όπως είπα παραπάνω πολύ πρόσφατα ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον αθλητισμό. Η εμπειρία αυτή και τα συναισθήματα που μου ξυπνάει με ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο, τότε που παίζαμε στο προαύλιο του σχολείου με τις συμμαθήτριες μου. Είναι κάτι τόσο μοναδικό που δεν περίμενα ότι θα ζήσω. Το ραγκμπι είναι για μένα πάθος, μια δεύτερη οικογένεια. Είμαι πολύ περήφανη και ενθουσιασμένη που η φετινή επιλογή του γιού μου ήταν το άθλημα που κάνω και εγώ.




-Είναι συναρπαστικό ή αγχωτικό να παίζετε μαζί? Σε ακούει στο γήπεδο?

-Καθόλου αγχωτικό θα έλεγα. Ίσα ίσα είναι διασκεδαστικό και παράλληλα μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη του, να τον συμβουλεύω και πολλές φορές μπορώ να πω πως με ακούει.



-Σας έχει δέσει περισσότερο το γεγονός ότι είστε μαζί στην ομάδα?

-Η ομάδα αυτή τη περίοδο της εφηβείας σίγουρα έχει παίξει ρόλο συνδετικού κρίκου μεταξύ μας οπότε θα σου απαντήσω πως ναι μας έχει φέρει περισσότερο κοντά και τους τρεις μας αφού πλέον το ράγκμπι έχει γίνει το οικογενειακό μας άθλημα.

-Ξέρεις παίζει τόσο σημαντικό ρόλο ο αθλητισμός στην εφηβεία.. η εκτόνωση με το τρέξιμο και την ένταση του ραγκμπι φέρνει σε ισορροπία τα παιδιά όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά.




Τι να πω.. μια πραγματικά Super μαμά! Για μενα ειναι τοσο μαγικό που μπορείς και απολαμβάνεις όλα αυτά τα προνόμια της μικρής διαφοράς ηλικίας με το παιδάκι σου. 

Ειλικρινά Γιώτα σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για την τιμή που μου έκανες και γενικότερα για την υποστήριξη που δείχνεις στο Greek Girls Can και εσύ και η ομάδα σου Zante Rugby Union  🐢

-Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία μου, δική μου η τιμή γι'αυτή τη συνέντευξη.  Σου αξίζουν πολλά μπράβο για τη σελίδα που έχεις φτιάξει, μου αρέσει πολύ ως ιδέα γι'αυτό και σε στηρίζω από τα πρώτα σου βήματα.

-Σε ευχαριστώ ❤🙏

Σχόλια

#GreekGirlsCanBlog

Greek Girls Can

Greek Girls Can
#GreekGirlsCan

Contact us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Alexis Mavrantonis proud to represent her heritage. Getting ready for the Rugby League World Cup.

#GreekGirlsCan  Today I am catching up with Alexis Mavrantonis. Alexis is member of the Greek national rugby league team in Australia. The team launched few months ago with Stuart McLennan as Head Coach. They did an amazing start in their first ever rugby league tournament winning the second place.  -It's a great honor and pleasure to have in Greek Girls Can today Alexis! Thank you! Would you like to tell us few things about yourself. -Hello! Thank you for having me I’m 26, of Greek/Cypriot heritage and currently work for the Rabbitohs in match day events my life is pretty much surrounded by playing or watching sport. If I’m not doing that then I’m probably at the beach or catching up with friends and family. -What does rugby league mean to you? When did you start getting involved with it? -Footy has always been a big part of my life, I started watching league from as young as I can remember as my Papou would always have it on the tv. The Rabbitohs came and

Μαριαννα Σφυριδη "A soul split between science and art"

#GreekGirlsCan   Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που καλωσορίζω σήμερα στην ομάδα του Greek Girls Can την Μαριάννα Σφυρίδη.  Η Μαριάννα είναι φαρμακοποιός και επαγγελματίας χορεύτρια από την Κάρυστο της Εύβοιας. Πρόσφατα είδα ένα project που παρουσίασε στα social media και πραγματικά ήταν κάτι που μου κίνησε το ενδιαφέρον χορογραφικά, μουσικά αλλά και γενικότερα σε καλλιτεχνικό επίπεδο γι'αυτό και της ζήτησα να κάνουμε αυτή τη συνέντευξη.  ...Και καπως έτσι να σας συστήσω λοιπόν την Μαριάννα... για να ακούσουμε τι έχει να μας πει.. "Γεια σας λέγομαι Μαριάννα Σφυρίδη είμαι 28 χρονών και τα τελευταία χρόνια ζω και εργάζομαι στην Αθήνα, στην Ελλάδα. Έχω σπουδάσει φαρμακευτική στην Αγγλία, στο Λονδίνο όπου και έζησα κάποια χρόνια και πλέον κάνω σπουδές επαγγελματικές στο χορό τα πρωινά και τα απογεύματα εργάζομαι σε φαρμακείο..." Δείτε την συνέχεια της συνέντευξης στα βίντεο των συνδέσμων που ακολουθούν. Μαριάννα Σφυρίδη (Marianna Sfyridi) part 1 Μαριάννα Σ

Ειρηνη Αλεξανδρη Road to Tokyo 2021 Synchronized Swimming

Γειά σας. Με λένε Ειρήνη Αλεξανδρή, είμαι 23 ετών και κατάγομαι από τον Βόλο. Από το 2012 ζω μαζί με τις αδερφές μου Άννα-Μαρία και Βασιλική στην Αυστρία. Μερικές από τις σημαντικότερες επιτυχίες μου είναι ο τελικός στους ολυμπιακούς αγώνες στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016, η 8η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2017 και 2019 και το ασημένιο μετάλλιο (δεύτερη θέση) στην κατηγορία νεανίδων στην Ευρώπη το 2015. 1) Πες μας δύο λόγια για τον εαυτό σου: Καλλιτεχνική κολύμβηση ξεκίνησα μαζί με τις αδερφές μου στην ηλικία των τρεισήμισι ετών έως και σήμερα. Τον πρώτο χρόνο κάναμε κολύμβηση ώστε να μάθουμε να κολυμπάμε και έπειτα αποκλειστικά καλλιτεχνική κολύμβηση. Λόγω των καθημερινών πολύωρων προπονήσεών μας, έχουμε σπάνια ελεύθερο χρόνο. Μερικά από τα χόμπι μου είναι η μαγειρική και να ακούω μουσική για ψυχική χαλάρωση. Λατρεύω τα ζώα και μου αρέσουν τα ταξίδια. 2) Εκτός από τη συγχρονισμένη κολύμβηση έχετε ασχοληθεί και με άλλα αθλήματα?  Σε μικρότερη ηλικία ασχολούμαστ